מומחי KOL בתחום מחשבים ואינטרנט >> עריכת תוכן :גב' יערה הולצמן ביסמוט , גב' מירב בן הרוש, מר יהונתן כהן, גב' מירב מורן, גב' נורית פלג, מר ליאור אברהם, גב' לאה אהרונוביץ, מר שחר אלדד, מר קובי ברוק, גב' גלית גנאור, מר יואב ויטריאול, רו''ח אופיר ורדי, מר אסף חלילי, מר נאדל חסנין, מר ברק ינקו, מר ברק ינקו, מר נבו יצחק, מר גיא לוי, גב' שולמית לנגרמן, מר רועי מאירוביץ, מר נתי נחמיאס, גב' רויטל סבג, גב' ענת פז קוטלר, מר משה פלאם, גב' יערה קזצינסקי-אדן, מר שלמה קרודו, מר תומר קרמר, מר איתי רוז
פנה לעסק / מומחה בעריכת תוכן
מחשבים ואינטרנט >> עריכת תוכן
בניתי אתר:
בניתי אתר: www.telram.com מה אני צריך לשפר בשביל שהאתר יהיה טוב גם מבחינת התרשמות וגם מבחינת חיפושים באינטרנט?
בס"ד כעיקרון האתר שלך נראה כרגע כמו מודעה בסיסית ומאד ראשונית של דפי זהב. אמנם יש לך ''אתר'' באינטרנט, אבל אתה לא מנצל נכון את המדיום הזה ונשאר ברמה של מודעה בסיסית ביותר. (כהערה כללית נראה לי שכדאי לך לעשות קצת שיעורי בית ולגלוש לאתרים נוספים בתחום). ולמעשה, נסה לחשוב על המסלול שהלקוח הפוטנציאלי עובר, עד שהוא בוחר להשתמש דווקא בשירות שלך. מה יגרום לו להשתכנע שאתה המענה המושלם עבורו? איך בכלל תגרום לו לעצור ולקרוא מה כתוב שם? תאר לך שהלקוח הזה עומד ערב בר מצווה ובדיוק עכשיו התקלקלה לו המצלמה, או אולי מדובר בעיתונאית שצריכה להגיש מאמר עד 8:00 בבוקר והמחשב שלה דווקא עכשיו שווק חיים לכל חי? תוכל לנסות לתאר סיטואציה כזו בעמוד הבית, משהו בנוסח: "הבר מצווה מחר והוידיאו קרס? או ה''דד ליין'' מתקרב והמחשב נדם?" בתוספת ויז''ואל רלוונטי שמחזק את הסיטואציה, זה יצור עניין גדול הרבה יותר ממה שקיים באתר כרגע. כמובן שהתשובה המתבקשת שתופיע בתחתית העמוד היא: "צלצל sos וצוות ''ההחייאה'' שלנו בדרך אליך..." ונוסף על כך, איזו ''הבטחה ייחודית'' אתה יכול להציע ללקוח, על מנת שתהיה לך עדיפות על מאה אחרים? נסה לחשוב,מיהו הלקוח הפוטנציאלי שלך? מה חשוב לו? מה יהווה גורם משמעותי בשיקולים שלו? ונסה לתת לכך מענה ברור ומחודד. אולי חסכון בזמן? (תוכל למשל להציע לו שרות משלוחים מהבית למעבדה ובחזרה) אגב, ראיתי שמעבדות טלרם מציעות סדנאות עריכה, זו ייחודיות מסוימת. אולי שייך להבליט זאת? או אולי תציע מעין ''מדריך טיפים לטיפול נכון במחשב'' או במוצרים נוספים שאתה מתקן? תוכל להציע זאת תמורת הרשמה לאתר ולצבור לך רשימת תפוצה. ואם מדובר בקהל לקוחות קבוע, קהל שמחליף ומשדרג את הציוד שלו מדי זמן, אולי שייך לשלוח ''מבזקון'' אחת לחודש-חודשיים ולעדכן במבצעים החדשים ובדורות החדשים שיוצרו? ובכלל, לא כל כך חשוב להכניס את כל האינפורמציה אודותיכם. חשוב שמה שנכנס יהיה רלוונטי ללקוח. שיהיה לו ברור מייד ''מה יש פה בשבילי''. וכמובן שקצת ''צבע'' וגרפיקה לא יכולים להזיק.
התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL גב' יערה הולצמן ביסמוט [ לפרטים על גב' יערה הולצמן ביסמוט ]
[16198]     שלח לחבר:
    הדפס:
הוסף תגובה:
[1]